Περίγραμμα
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού Υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://bme.uniwa.gr/course/pharmaceutical-engineering/ | ||
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ | |||
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
|||
Οι φοιτητές που θα ολοκληρώνουν επιτυχώς τις διαδικασίες του μαθήματος θα αποκτούν πολύ ε-ξειδικευμένες γνώσεις και κριτική επίγνωση θεμάτων που αφορούν: σε μεθόδους μαθηματικής μοντελοποίησης της κινητικής και της δυναμικής φαρμακευτικών ουσιών σε βιολογικά συστήματα, Τεχνικές – Μηχανικές πλευρές (engineering aspects) των μεθόδων ανάλυσης και κλιμάκωσης διαδικασιών βιομηχανικής παραγωγής φαρμακευτικών ουσιών, στην οργανολογία και λειτουργία μονάδων που χρησιμοποιούνται στη μετατροπή χημικών και βιολογικών ουσιών στην τελική ολική (bulk) μορφή ολοκληρωμένου προϊόντος – σκευάσματος, στο ρόλο και των διαδικασιών της φαρμακευτικής βιομηχανίας, της έρευνας και ανάπτυξης φαρμάκων, σε θέματα σχεδίασης, κατασκευής και λειτουργίας βιομηχανικών και ερευνητικών εγκαταστάσεων | |||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παραγωγή νέων ερευνητικών και καινοτόμων ιδεών Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Μπορεί να διαχειρίζεται και να μετασχηματίζει σύνθετα και απρόβλεπτα περιβάλλοντα εργασίας που απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις. |
|||
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||
Βασικές αρχές Φαρμακοκινητικής -Βιοφαρμακευτικής (φυσικά και μαθηματικά μοντέλα χορήγησης και μεταφοράς φαρμακευτικών ουσιών, παρεντερικές και εντερικές οδοί (routes), παράγοντες που επιδρούν στην απορρόφηση, στην κατανομή, στο μεταβολισμό και αποβολή φαρμακευτικών ουσιών). Τεχνικές – Μηχανικές πλευρές (engineering aspects) των μεθόδων ανάλυσης και κλιμάκωσης διαδικασιών βιομηχανικής παραγωγής φαρμακευτικών ουσιών περιλαμβάνοντας συστήματα υγρής φάσης, φάσης διασποράς, μίξη πολλών φάσεων, αποστείρωση, κρυοξήρανση-λυοφιλίωση, διήθηση, φυγοκέντρηση κλπ /Μηχανική φαρμακευτικών αντιδράσεων και διαχωρισμού (pharmaceutical reaction engineering and separation). Τεχνολογία σκευασμάτων (packaging technology)-οργανολογία και λειτουργία μονάδων που χρησιμοποιούνται στη μετατροπή χημικών και βιολογικών ουσιών στην τελική ολική (bulk) μορφή ολοκληρωμένου προϊόντος – σκευάσματος για το καταναλωτικό κοινό (σκευάσματα υγρής και στερεάς μορφής, φιαλίδια, σύριγγες κλπ). Επισκόπηση του ρόλου και των διαδικασιών της φαρμακευτικής βιομηχανίας, της έρευνας και ανάπτυξης φαρμάκων, θέματα σχεδίασης, κατασκευής και λειτουργίας βιομηχανικών και ερευνητικών εγκαταστάσεων, αντιδραστήρων, έλεγχοι ποιότητας, εφαρμογή κανονισμών διεθνών οργανισμών (FDA). |
|||
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | |||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο στην πανεπιστημιακή αίθουσα. | ||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Ηλεκτρονικές Παρουσιάσεις στη Διδασκαλία. Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass του Τμήματος στη Διδασκαλία και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου | |
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
Διαλέξεις (2×13) | 26 | |
Αυτοτελής μελέτη | 94 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 120 | ||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνικά. Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική αξιολόγηση με ερωτήσεις σύντομης απάντησης, ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων και επίλυση προβλημάτων καθώς και γραπτή εργασία. |
||
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ | |||
Avant Paradkar. Introduction to pharmaceutical engineering. Nirali Prakashan 2010 New Delhi
Cvs Subrahmanyam, Thimma Setty J, Sarasija Suresh. Pharmaceutical Engineering, Unit Operations I & II. Vallabh Publications / Prakashan 2016 Anthony J. Hickey, David Ganderton. Pharmaceutical Process Engineering 2nd Edition, CRC Press, 2009 Armenante, P. M. and Manfredi, J. J. The Pharmaceutical Engineering Program at NJIT: a ARMENANTE, P. M. and MUZZIO, F. J. The Pharmaceutical Engineering Programs at New Jersey |