Καθηγητές Μαθήματος
Περίγραμμα
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού Υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://bme.uniwa.gr/course/research-methodology/ | ||
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ | |||
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
|||
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές: α) θα έχουν το θεωρητικό υπόβαθρο για την υλοποίηση έρευνας στο πεδίο της Βιοϊατρικής Μηχανικής. β) Θα γνωρίζουν θέματα που άπτονται στην ηθική και τη δεοντολογία της έρευνας. γ) Θα έχουν κατανοήσει τις μεθόδους Στατιστικής επεξεργασίας και παρουσίασης των ερευνητικών αποτελεσμάτων. δ) Θα έχουν αποκτήσει τις ικανότητες να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ερευνητικές εργασίες από την αρχική σύλληψη μέχρι τη δημοσίευση εργασίας σε Διεθνή επιστημονικά περιοδικά με παράγοντα απήχησης και Διεθνή Επιστημονικά συνέδρια. |
|||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις • Λήψη αποφάσεων • Αυτόνομη εργασία • Ομαδική εργασία • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|||
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||
• Βασικές αρχές της Μεθοδολογίας της Έρευνας • Σχεδιασμός και υλοποίηση έρευνας • Δεοντολογία και ηθική στην Επιστημονική Έρευνα • Επιστημολογικές προϋποθέσεις της Μεθοδολογίας της Έρευνας • Εισαγωγή στις βασικές έννοιες της Στατιστικής • Σχεδιασμός ερευνητικής εργασίας. • Δομή Ερευνητικής Εργασίας. • Συγγραφή εργασίας σε επιστημονικό περιοδικό και συνέδριο • Κατηγορίες Επιστημονικών Περιοδικών και συνεδρίων. • Βάσεις δεδομένων εργασιών. • Παρουσίαση Προφορικής και Γραπτής Εργασίας σε Συνέδριο. |
|||
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | |||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο στην πανεπιστημιακή αίθουσα. Επαφή με τους φοιτητές με τεχνολογίες διαδικτύου |
||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Ηλεκτρονικές Παρουσιάσεις στη Διδασκαλία. Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass και Teams του Πανεπιστημίου στη Διδασκαλία, και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου | |
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
Διαλέξεις (2×13) | 26 | |
Αυτοτελής μελέτη | 52 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 78 | ||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η αξιολόγηση του μαθήματος πραγματοποιείται μέσω τελικής Εργασίας που υποβάλλεται στο Ιδρυματικό e-class για έλεγχο λογοκλοπής με την εφαρμογή Turnitin και παρουσιάζεται ακολουθώντας τις διαδικασίες παρουσίασης εργασιών σε Επιστημονικά Συνέδρια. Επιπλέον μέσω τελικής γραπτής εξέτασης. | ||
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ | |||
1. Λιαργκόβας Γ. Παναγιώτης, Δερματης Ζαχαρίας, Κομνηνός Δημήτριος (2018), Μεθοδολογία της έρευνας και συγγραφή επιστημονικών εργασιών, Εκδόσεις Τζιόλα.
2. Σταμοβλάσης, Δ. (2016). Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας με Στοιχεία Στατιστικής, Εκδόσεις Ζυγός (Εύδοξος 59377804). 3. Σαχίνη – Καρδάση, Άννα, (2000). Μεθοδολογία έρευνας, Εκδότης Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις. |