Περίγραμμα
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού Υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://bme.uniwa.gr/course/medical-physics/ | ||
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ | |||
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
|||
Στόχος του μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσης των βασικών αρχών της Φυσικής που βρίσκουν ε-φαρμογή στις λειτουργίες του ανθρωπίνου σώματος και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη διάγνωση και θεραπεία στην Ιατρική. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής /τρια θα είναι σε θέση να: • Γνωρίζει τις αρχές και νόμους των ακτινοβολιών και της ραδιενέργειας |
|||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών . Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία. Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|||
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||
• Δομή ατόμου, δομή πυρήνος ατόμου, Ραδιενέργεια, Πυρηνικές αντιδράσεις • Ακτίνες χ • Αλληλεπιδράσεις γ, χ φωτονίων με την υλη • Αλληλεπιδράσεις φορτισμένων σωματιδίων και νετρονίων με την ύλη • Δοσιμετρία ιοντιζουσών ακτινοβολιών, μέθοδοι και όργανα Δοσιμετρίας • Φυσικές αρχές Ακτινοδιαγνωστικής, Πυρηνικής Ιατρικής και Ακτινοθεραπείας • Στοιχεία Ακτινοβιολογίας • Κυματική, Ακουστική, Υπέρηχοι • Γεωμετρική Οπτική • Ακτινοβολία laser • Φυσικές αρχές της ροής των υγρών. εφαρμογή στην αιμοδυναμική • Μη ιοντίζουσες ακτινοβολίες |
|||
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | |||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο στην πανεπιστημιακή αίθουσα. | ||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Ηλεκτρονικές Παρουσιάσεις στη Διδασκαλία. Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass του Τμήματος στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου | |
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
Διαλέξεις (2×13) | 26 | |
Εργαστήριο (1×13) | 13 | ||
Αυτοτελής μελέτη | 78 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 104 | ||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Γλώσσα αξιολόγησης Ελληνικά, Γραπτές Εξετάσεις στο τέλος του μαθήματος οι οποίες αφορούν στην επίλυση προβλημάτων, Πιθανή γραπτή εργασία για βελτίωση βαθμολογίας | ||
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ | |||
1) Σημειώσεις διδασκόντων. 2) Επίτομη Ιατρική Φυσική, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 22755181 Συγγραφείς: Ψαρράκος Κυριάκος, Μολυβδά – Αθανασοπούλου Ελισάβετ, Γκοτζαμάνη – Ψαρ-ράκου Άννα, Σιούντας Αναστάσιος, ISBN: 978-960-12-2092-5 Διαθέτης (Εκδότης): University Studio Press Α.Ε. 3) Επιστημονικές εργασίες σε Διεθνή περιοδικά με δείκτη απήχησης. |