Καθηγητές Μαθήματος
Περίγραμμα
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού Υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΝΜΒ.305 – Σύγχρονη Φυσική ΝΜΒ.405 – Αναλογικά Ηλεκτρονικά |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΑ & ΑΓΓΛΙΚΑ | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://bme.uniwa.gr/course/biomedical-mems-and-nems/ | ||
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ | |||
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
|||
Το μάθημα στοχεύει στην εισαγωγή των αρχών λειτουργίας των διατάξεων μεγέθους μίκρο και νάνο και των εφαρμογών τους στην ιατρική. Τα μαθησιακά αποτελέσματα είναι: • Κριτική κατανόηση των αρχών φυσικής αυτών των συστημάτων και το πως εφαρμόζονται ε-ξειδικευμένα στην κλίμακα μίκρο και νάνο • Φυσική μικρορευστών όπως εφαρμόζεται σε εφαρμογές των MEMS & NEMS σε συστήματα lab-on-a-chip (LOC). • Εισαγωγή στις καινοτόμες τεχνικές δημιουργίας μίκρο- και νάνο-ηλεκτρομηχανικών συστη-μάτων, top-down και bottom up. • Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις του σχεδιασμού MEMS & NEMS και μέθοδοι χαρακτηρισμού. • Εφαρμογές LOC, μTAS, Biochips, και συνδυασμοί με εφαρμογές SMARTPHONES. |
|||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απα-ραίτητων τεχνολογιών • Ομαδική εργασία • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον. • Παραγωγή νέων ερευνητικών και καινοτόμων ιδεών • Μπορεί να διαχειρίζεται και να μετασχηματίζει σύνθετα και απρόβλεπτα περιβάλλοντα ερ-γασίας που απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις. |
|||
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||
• Εισαγωγή και ορισμοί • Φυσικές αρχές MEMS και NEMS • Μέθοδοι κατασκευής top-down και bottom-up: μηχανικές, θερμικές, υψηλής ενέργειας, λιθογραφία, χημική επεξεργασία, thin film epitaxy, self-assembly • Μέθοδοι χαρακτηρισμού MEMS και NEMS • Φυσική μικρορευστών και νανορευστών • Χαρακτηριστικά και σχεδιασμός LOC • Βιοϊατρικές εφαρμογές, εμφυτεύσιμα και εξωτερικά LOC, εργαστηριακά, νοσοκομειακά, και προσωπικά συστηματα, συνδυασμοί με SMARTPHONE APPS |
|||
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | |||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο στην πανεπιστημιακή αίθουσα. | ||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Ηλεκτρονικές Παρουσιάσεις Χρήση του eclass του τμήματος Χρήση video προβολής |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου | |
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
Διαλέξεις (2×13) | 26 | |
Αυτοτελής μελέτη | 94 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 120 | ||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνικά/Αγγλικά
Μέθοδος αξιολόγησης: Πρόοδοι, εργασία, τελική εξέταση |
||
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ | |||
• Σημειώσεις διδασκόντων • A. Folch. Introduction to BioMEMS. CRC Press 2012. • TM Adams and RA Layton. Introductory MEMS. Springer US 2010. (Εύδοξος 73243328) • PJ Hesketh. BioNanoFluidic MEMS. Springer US 2008. (Εύδοξος 73230883) • J Castillo-Leon and WE Svendsen. Lab-on-a-Chip Devices and Micro-Total Analysis Systems (Εύδοξος 73264611) • KJ Vinoy, GK Ananthasuresh, R Pratap, and SB Krupanidhi. Micro and Smart Devices and Sys-tems. Springer India 2014. (Εύδοξος 73246081) |